ثبت هر سفارش و یا تراکنش مالی با فروشگاه رادکیت به معنی پذیرش قوانین و شرایط ذیل می باشد و خریدار ملزم به مطالعه و رعایت قوانین مندرج در این صفحه می باشد.

 نحوه سفارش :

برای ارسال دقیق و به موقع سفارشات مشتری می بایست سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت نماید، اما در موارد خاص امکان ثبت سفارش حضوری و یا تلفنی نیز میسر می باشد که برای اطلاعات بیشتر می تواند با بخش پشتیبانی تماس حاصل نمایید.

اطلاعات خریدار :

خریدار می بایست در هنگام سفارش محصول آدرس کامل پستی ، کد پستی و مشخصات خود را با کیبورد فارسی به دقت و کامل وارد کنید و حتما ایمیل و شماره تماسی که قرار می دهید معتبر باشد تا در صورت نیاز بتوان با شما تماس گرفت . ضمنا در صورتی که اطلاعات مندرج در حساب کاربری شما صحیح نباشد ،هرگونه تاخیر، اشتباه یا برگشت خوردن مرسوله و ضرر مالی به وجود آمده در ارسال سفارش متوجه خریدار می باشد .

قیمت ها و موجودی کالاها:

کلیه قیمت ها و تعداد موجودی کالاهای مندرج در سایت به روز و صحیح می باشد، اما برای سفارش عمده یک کالا می بایست قبل از سفارش حتما با بخش فروش هماهنگ نمایید. همچنین درصورت تغییر قیمت ها، سفارشاتی که قبل از تغییر قیمت ثبت شده اند مشمول قیمت های جدید نخواهند شد مگر اینکه قیمت مندرج در سایت به دلیل خطای انسانی اشتباه درج شده باشد.

 ارسال سفارش :

در شرایط عادی در صورت پرداخت آنلاین سفارش ها ظرف ۲۴ ساعت کاری بسته بندی و ارسال خواهند شد ، در صورت واریز به حساب زمان ارسال بسته ها ۲۴ ساعت کاری پس از تایید تراکنش  توسط بخش حسابداری می باشد، زمان تحویل بسته به مشتری نیز بستگی به روش ارسال کالا دارد. هزینه ارسال و بسته بندی سفارش نیز به عهده مشتری می باشد که در زمان سفارش ثبت می گردد. همچنین این امکان وجود دارد تا بسته مشتری با روشی غیر از روش های مندرج در سایت ارسال گردد که در این صورت پیش از ثبت سفارش، مشتری می بایست با بخش فروش هماهنگی لازم را بعمل آورد . بدیهی است هزینه ها و مسئولیت روش درخواستی مشتری به عهده خود او می باشد.
هزینه های ارسال:
تمامی هزینه های حمل به عهده مشتری میباشد.انواع روشهای حمل در قسمت تسویه حساب نمایش داده شده و با توجه به نوع درخواست و سلیقه خریداران قابل انتخاب می باشد. در حال حاضر هزینه ارسال به سراسر کشور به روش پست پیشتاز، برای بسته هایی تا وزن یک کیلوگرم مبلغ ۱۰۰۰۰ تومان به صورت ثابت در نظر گرفته شده است.
قابل ذکر روش های مانند باربری شامل هزینه ارسال بسته از دفتر فروش به واحد باربری میباشد و رادکیت از هزینه های بعدی ان که شرکت باربری از شما اخذ خواهد کرد اطلاعی ندارد

 روش های پرداخت :

پرداخت مبلغ سفارش به روش های گوناگون شامل پرداخت نقدی (بانک – کارت به کارت) و پرداخت آنلاین میسر می باشد که در زمان ثبت سفارش قابل انتخاب است. در صورتی که سرعت ارسال بسته برای شما مهم می باشد پیشنهاد می گردد حتما پرداخت را به صورت آنلاین و از طریق درگاه اینترنتی انجام دهید. در صورتی که خریدار روش پرداخت نقدی را انتخاب کند می بایست حداکثر ظرف مدت ۲۴ ساعت  نسبت به پرداخت وجه سفارش اقدام نموده و اطلاعات پرداخت را ارسال نماید، در غیر اینصورت پس از مهلت مقرر سفارش  حذف شده  و هیچگونه مسئولیتی در این خصوص متوجه فروشگاه نمی باشد.

پیگیری سفارشات :

پس از ثبت سفارش کاربر می تواند از بخش حساب کاربری خود به پیگیری سفارشات اقدام نماید.

مرجوع نمودن کالا :

پس از دریافت بسته، مشتری ۴۸ ساعت (بسته به تعداد اقلام یک سفارش درصورت هماهنگی با بخش فروش و دریافت تاییدیه این زمان قابل افزایش می باشد) فرصت دارد تا نسبت به تست و آزمایش محصولات دریافتی اقدام نموده و در صورت وجود هرگونه اشکال با تکمیل فرم استرداد بخش فروش را مطلع نماید. بدیهی است که کالاهایی که به علت اشتباه خریدار دچار اشکال می گردند به هیچ عنوان قابل مرجوع کردن نمیباشد،همچنین هزینه های حمل و نقل برای مرجوع نمودن کالا به فروشگاه به عهده خود مشتری می باشد.
  1. تمامی بازگشت وجه های واحد حسابداری فقط به نام شخص حقیقی صاحب حساب کاربری فروشگاه انجام می گردد .
  2. در صورتی که حساب کاربری ثبت شده در فروشگاه متعلق به سازمان دولتی یا دانشگاه باشد می بایست شماره حساب اعلام شده متعلق به همان سازمان یا دانشگاه باشد.
  3. در صورت عدم تطابق نام صاحب شماره حساب ( یا کارت ) اعلام شده از طرف مشتری با نام حساب کاربری موجود در فروشگاه ، برگشت وجه از واحد مالی و حسابداری صورت نمی گیرد .

گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات :

کالاهای ارائه شده در فروشگاه در حالت عادی شامل گارانتی ، خدمات پس از فروش و یا امکان عودت نمی باشد، مگر اینکه در توضیحات مندرج در فروشگاه در خصوص یک محصول  زمان و نحوه گارانتی مشخص شده باشد، با این وجود در صورت امکان سعی می کنیم تا با مرجوع نمودن کالا نسبت به تعمیر و یا تعویض کالا اقدام نماییم.

 مالیات  :

در حال حاضر در خرید نقدی مالیات دریافت شده از مشتری ۰ می باشد .

آسیب دیدن سفارش در حین حمل بسته :

سفارشات ارسالی توسط فروشگاه تا جای ممکن به صورت محکم و با ایمنی بالا بسته بندی می شوند اما با این حال و با توجه به ممنوعیت ارسال قطعات و لوازم شکستنی در تمامی روش های ارسال ،بسته هایی که دچار آسیب دیدگی در زمان حمل شوند ، شامل بیمه های اولیه شرکت های حمل و نقل نمی شوند و پرداخت خسارت نیز متوجه فروشگاه نمیباشد .بر همین اساس در صورت تمایل می توانید قبل از ارسال بسته با پرداخت مبلغ کمی بسته خود را بیمه تکمیلی (برای آسیب دیدگی زمان حمل) کنید . برای اطلاع از این مبلغ با فروشگاه تماس بگیرید (قبل از ارسال بسته حتما می بایست مبلغ بیمه پرداخت شده باشد تا بیمه نامه مربوطه صادر شود که در صورت ارسال شدن بسته و عدم پرداخت حق بیمه ، مسئولیتی از این بابت متوجه فروشگاه نخواهد بود) .

برگشت خوردن سفارش :

در صورتی که بسته پس از ارسال به مبدا برگشت بخورد ،علت برگشت بسته بررسی می شود و در حالتی که علت آن عدم حضور شخص در زمان تحویل و یا اشتباه بودن مشخصات گیرنده (آدرس ، تلفن ، کد پستی و نام) باشد ، خریدار موظف به پرداخت مجدد کل هزینه ارسال خواهد بود و در حالتی که مقصر فروشگاه باشد (ناخوانا بودن آدرس ، درج اشتباه مشخصات و یا مشکل در بسته بندی) با هزینه فروشگاه مجددا ارسال خواهد شد. آدرس مقصد به صورت پیش فرض همان آدرس درج شده در زمان ثبت نام میباشد . در صورتی که خریدار در زمان سفارش ادرس دومی تعریف کند ملاک مقصد گیرنده ادرس دوم یا سوم میباشد لذا به این نکته توجه نمایید.

شرایط استفاده از کالا و خدمات فروشگاه  :

خریدار متعهد می گردد بر اساس قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران از محصولات فروشگاه استفاده نماید، مسولیت هرگونه استفاده غیر قانونی از محصولات ارائه شده در سایت متوجه خریدار بوده و در صورت نیاز به مجوز برای استفاده از یک کالای خاص ، خرید می بایست رأساً نسب به دریافت مجوز های لازم از مراجع ذی صلاح اقدام نماید.

 تغییر شرایط و قوانین :

حق تغییر شرایط و قوانین در هر زمان برای فروشگاه محفوظ می باشد، بدیهی است پس از تغییر شرایط و قوانین نسخه جدید از طریق وبسایت فروشگاه در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.